H-3200 Gyöngyös Mátrai út 36; Telefon: +36 37 518 300; E-mail: informacio@uni-eszterhazy.hu

Elektronikus ügyintézés hallgatóknak

Utolsó módosítás: 2020. március 20.

Tisztelt Hallgatók!

A gördülékeny elektronikus ügyintézés érdekében az alábbi kérelmek benyújtására van lehetőség a Neptun rendszeren keresztül az Ügyintézés/Kérvények menüpontban:

- Adatváltoztatás
- Félévközi passziválás
- Hallgatói jogviszony megszüntetése
- Költségtérítés/önköltség/térítési díj befizetésének elhalasztása
- Méltányossági kérelem
- Logopédia alkalmassági vizsga
- Szakdolgozat titkosítási kérelem
- Szakdolgozat/diplomamunka benyújtás hosszabbítása
- Tanegység és kurzus törlése
- Utólagos szakdolgozat téma módosítás
- Utólagos záróvizsga

Telefonon és e-mailen keresztül a gyöngyösi campus Oktatási Irodájának munkatársai továbbra is elérhetőek.
Telefonszámok és e-mail címek ITT találhatók.


< Vissza